Informacije
Stupanjem na snagu Zakona o osiguranju („Službeni glasnik RS“, br. 139/2014 i 44/2021) – u daljem tekstu „Zakon“, u znatnoj meri se uticalo na podizanje stepena sigurnosti i informisanosti korisnika usluga osiguranja. Društva za posredovanje u osiguranju, u svom opisu posla imaju najznačajniju ulogu u tom segmentu, pa su odredbe Zakona samo doprinele jačanju te uloge i značaja našeg angažovanje od strane korisnika usluga osiguranja.
U cilju potpune informisanosti korisnika usluga osiguranja, pozivajući se na član 111. Zakona, objavljujemo dokument „Informacije za ugovarača osiguranja pre zaključenja ugovora o osiguranju, odnosno pri izmenama/dopunama ili produženju tog ugovora“.
Član 15. Zakona ustanovio je obavezu, između ostalih, društava za posredovanje u osiguranju da obezbede zaštitu prava i interesa korisnika usluga osiguranja u skladu sa propisima, pravilima struke osiguranja i dobrim poslovnim običajima. Ustanovljeno je pravo korisnika usluga osiguranja da podnesu prigovor i zaštite svoje interese pred Narodnom bankom Srbije, u vezi sa radom svih učesnika na tržištu, pa i društava za posredovanje u osiguranju. U cilju zaštite interesa i informisanosti naših klijenata, objavljujemo „Pravilnik o postupanju u slučaju prigovora korisnika usluga posredovanja u osiguranju". kojim se bliže određuje način i metoda postupanja za slučaj da je klijent nezadovoljan pruženim uslugama